Problem s SCSI CD-ROM

Vladimir Michl Vladimir.Michl na seznam.cz
Středa Červen 9 22:07:44 CEST 1999

jakub safar <jcob na mirage.cvut.cz> writes:

> hmmm, tak to vypada na spatnou terminaci. Je pravdepodobne, ze disk ma podstatne vyssi prenosovou rychlost a pokud je na sbernici vyssi provoz,
> tak nastavaji problemy. Tentyz problem jsem resil na Adaptec2940UW, IBM scsi UW disk ( 68 pin ), interni cdrom Toshiba scsi (50 pin ) a na eternim
> konektoru redukce 68->50 pin a venku mechanika Jaz ( 50 pin ) a vypalovacka ( 50 pin ) se zaplou terminaci.

Na konec se problem trochu vyresil. Prisel jsem na to ze ovladac
pro adapter aha1542 se nechova korektne, kdyz mu CD-ROM posle
kod chyby, ze CD nejde cist (je na nem chyba). Takze ted musim pouzivat pouze
dobre CD. Pokud jsem adapter vymenil za AVA-1505 s ovladacem pro aha152x,
tak se to pri chybe chovalo korektne.

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na seznam.cz                                 *
*           Vladimir.Michl na mujweb.cz - home modem                    *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv                           *
*  Tel:    +420/68/5391545                                           *
*           068/5391545                                              *