NEcestina na RH6.0

Pavel Vondricka Pavel.Vondricka na ff.cuni.cz
Středa Červen 9 23:44:23 CEST 1999

>    Tohle neni pravda, rozhodne v GNOME 1.0.10o(Debian-2.2 unstable)
>to rozhodne pomoci xkb umi.  Jina vec je, ze to nefunguje kvuli
>memu blbemu nastaveni klavesove mapy a rve to Cannot interpret
>_XB_RULES property, nebo neco v tom smyslu (reseni probehlo nekde
>v teto nebo debiani konferenci) ;-)

Pravda, nemam 1.0.10. Ale RULES by mely byt v poradku. (kam to vubec hazi
pripadne chybove hlasky?). Jinak ovsem samotny setxkbmap funguje ... ale GNOME
prepinac porad ne.

Nicmene, znaky Latin1 nejsou akceptovany at uz se pouzije setxkbmap, modmap
nebo kikbd. Tedy ... kdyz nastavim Latin1 font a ceskou klavesnici, pise
vetsina editoru (gEdit, kedit) i znaky Latin1 ... :) ... ale to neni to co bych
potreboval. To je spis nedokonalost editoru, nez funkce.

Mimochodem, existuje uz nejaky editor, ktery by umel pracovat s obema
kodovanimi najednou (i fonty) ? Yudit mi nejak blbla a o Applixware mi napsali,
ze pry snad v prespristi verzi bude komplet Unicodovani ...
Ale emacs uz mi prosim neradte ... zas takovy unix-fanatik nejsem.

S pozdravem,
PV