MySQL: snizeni priority threadu

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na prodeco.cz
Čtvrtek Červen 10 09:05:41 CEST 1999

Jan Kasprzak wrote:

> [...]
> Interaktivni (CGI skripty a podobne) a davkove. Davkovy klient obcas
> spocita nejake sumarni hodnoty, presune nejake zaznamy z jedne tabulky
> do druhe a podobne. Celkem casove narocne ale neprilis casto se opakujici
> ukoly. No a potrebuju, aby v dobe, kdy zrovna davkovy klient si usmysli
> neco pocitat, nebyla databaze 2x pomalejsi, protoze tam aktivne pobezi
> dva mysqld thready. Je mozne nejak z mysql klienta rict prislusnemu
> threadu, aby snizil svoji prioritu (a pak at si zere CPU jak chce :-)?
> Pripadne aspon ziskat PID toho threadu, abych si to renice mohl dat rucne?

Neco podobneho jsem take hledal, ale jedine co jsem nasel je zjisteni bezicich
procesu (mysqladmin processlist napr.) a jejich pobiti (mysqladmin kill id, id,
id...).
Takze asi nezbyde nez planovat spusteni "dlouhych" procesu....

> -Yenya
>
> P.S.: Existuje nekde konference o mysql v cestine?

No to by mne tez zajimalo...

--
Vladimir Naprstek
spravce informacnich systemu