smbmount nechce pripojit sdileny svazek

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Čtvrtek Červen 10 13:53:46 CEST 1999

>   ja bych spis zkusil (viz. man smbmount)
>   smbmount '\\server\share' -c 'mount /mnt'

No to jsem uz predtim podle manu zkousel. A nepochodil. Ale ted jsem
zjistil, ze to _jde_ pro uzel \\tenux\tmp, ktery je pristupny bez
hesla a _nejde_ pro uzly pristupne pres heslo. Porad si mele svou :

SMBtconX failed. ERRSRV - ERRbadpw
Perhaps you are using the wrong sharename, username or password?
Some servers insist that these be in upercase

Jestli dobre chapu, nesouhlasi mu heslo. Ale kde ho sebral ? Prikaz
'smbclent -L tenux ' se zeptal. ale 'smbmount ...' se nepta. Ze by
overoval heslo aktualniho uzivatele ?!? A jak by se pak daly pripojit
svazky z ruznych serveru s ruznymi hesly ? Nebo se to hesla da zadat
do nejakeho konfiguraku ? Musi byt neco specialniho v smb.conf, kdyz
(zatim) budu pouzivat jenom sdileni cizich svazku ?

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s