Zajic vola o pomoc

Pavel PaJaSoft Janousek janousek na fonet.cz
Čtvrtek Červen 10 11:04:30 CEST 1999

>2. Mam Rivu TNT. Myslite, ze i NAPROSTY ZACATECNIK A MAGOR dokaze rozchodit
> XFree Server od NVidie? Ten jejich navod me dosta zastrasuje.

    Nevim jak nyni, ale loni na podzim (llistopad/prosinec) byl k dispozici
na www.diamondm.com binarni Xserver pro Diamond Viper V550 (RivaTNT), ktera
prave pod XF86_SVGA nebezela.. - no jednoduse jsem ho stahnul, prejmenoval
na XF86_SVGA a konfiguroval XF86Config jako by to byl klasicky SVGA
Xserver... - neprislo mi na tom nic sloziteho...

    Pokud chcete vyraznejsi akceleraci, musite pockat na binarni Xservery
verze 4, bohuzel dle dostupnych informaci k temto Xserverum nebudou source a
nebude je vyvijet soucasna komunita, ktera vyviji XFree, ale primo vyrobci
karet (to bude kompatidebilita...:-().

Pavel Janousek (PaJaSoft)                         FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K     Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz                Tel.: +420  5  4324 4749
SMS:    mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz         Fax.: +420  5  4324 4751
WWW:    http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail: mailto:Info na FoNet.Cz