Blender (okrajove tema)

Corp. yA (Zdenek Pizl) pizl na max.af.czu.cz
Čtvrtek Červen 10 15:44:14 CEST 1999

Petr Snajdr wrote:

> http://home.allgaeu.org/dreamy/blender/manual.html
> (ale moc od toho necekejte). No a pak samozrejme:

jo,jo to je pouze "mirror" oficialnich textu, ty predvadeji jak na 1MB
prostoru nic nerict :-)

ale steje diky, jeste se ponorim do internetu, nechce se mi totiz
stahovat wgetem tu spoustu roztristenych veci, na ktere jsou z oficialni
stranky odkazy ...

> http://www.blender.nl/download/download.html

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://max.af.czu.cz
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...