RH 6.0 po instalaci nebootoje: VYRESENO

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Čtvrtek Červen 10 17:22:12 CEST 1999

No, chyba byla v lidech. Zapoměl jsem na takovou drobnost, nadefinovat disk v BIOSu
Měl jsem tam NONE. Pres to se linux nainstaloval, a po v BIOSu zapnuti by i bootoval,
jenomze ja chtel zkusit zformatovat disk na fatku s bootovanim a zacit znovu, tak jsem
mezi tim linuxovym fdiskem vsechny partitiony zrusil. Dosovsky fdisk ohlasil, ze tam
disk neni.
Nastesti jsem si opsal, jak ty partisny byly a po pouziti linux. fdisku to JEDE!!!

Diky za snahu. Mozna by se hodilo do nejakych FAQ napsat, ze je mozne
nainstaloval linux na pocitac bez disku (v BIOSu ;-)

Pavel

> Muj pripad vypada podobne, 4 part. druha swap, jen mam na 1. bootovaci flag,
> ale stale nic, da se zjistit nejake podrobnosti?

> Toto jsem udelal, ale nefunguje to.
>
> Když dám v fdisku zápis na disk hlásí chybu:
> Re-read table failed with error 16: Device or resource busy
> Reboot your system to ensure the partition table is updated.
>
> Nevadí, mu že to dělám na na mountovaném disku? Nicméně se mi po takovém to
> zápisu boot flag objevil a i po restartu zůstal.

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe