Oracle & RH6.0

Radek_Sedmak na eurotel.cz Radek_Sedmak na eurotel.cz
Čtvrtek Červen 10 16:10:10 CEST 1999

Uz to tu jednou bylo ale nejak se mi nezadarilo a tak se ptam zkousel nekdo
instalovat Oracle 8.0.5 na RH6.0 ( glibc2.1 ).

Vim ze existuje patch na to aby Oracle chodil s glibc 2.1 jenom jsem z toho
README asi nejak nepochopil co vsechno se musi udelat.
Musim na RH6.0 instalovat ty RPM co jsou napsane v tom README ci nikoliv ? Asi
ano kde bych jinak vzal i386-glibc....blabla-gcc pro prelinkovani kodu.
Prosel nekdo touto cestou s tim ze by mu oracle na 6.0 chodil. Na 5.2 me
fungoval s kerenlem 2.2.9 Ok. Jen na 6 se mi nejak nedari...

                                                                       Bye Sam