diald se budi pri prihlasovani ve WinNT

Fred fred na databaze.cz
Čtvrtek Červen 10 16:36:54 CEST 1999

> hmm, DNS tam pravda neni asi idealne nakonfigurovana, na to se taky
> podivam.

mel jsem obdobny problem, prisel jsem na to az pomoci tcpdumpu a cteni
jeho sakra dlouhych logu ....
Jsou dva duvody:
1. DNS - wind. se chteji prihlasit do domeny, hledaji ten pocitac a
mezitim si i sahnou na DNS - pokud ho mate nastaveny venku, tak je to
jasne. Zabranit se tomu da dost spatne, ale mam dojem ze pomuze, kdyz mate
v nastaveni DNS (na win) stejnou domenu jako na NT. Mozna by take pomohlo
zapsat IP adresu NT serveru do hosts na w95, popr. do linuxu
2. duvod byl squid :-) ale ten jsem nedokazal odstranit, jedine zamezit -
castym restartem squida. Byl si schopny sahnout ve 3 rano ven... nevim
jestli si kontroloval cache, nebo co.

Fred