Vypalovacka?

Čtvrtek Červen 10 19:02:01 CEST 1999

Petr Vanicek (vanicekp na utia.cas.cz) wrote:
: Dobreho dne,
:
: Chystamame se mozna koupit vypalovacku, jaky typ byste doporucili pro
: Linux, respektive ktere typy jsou podporovany?

Co takhle se kouknout do nejake dokumentace k Linuxu?

Ja jsem si pred par dny koupil Ricoh M7040S-SK a SCSI radic Adaptec
2904CD a po zkompilovani podpory pro ten Adaptec (standardni aic7xxx)
se vse okamzite rozebehlo. Windows se kvuli tomu musely asi milionkrat
rebootovat. :-)

Obecne bych doporucil spise SCSI vypalovacku nez IDE. SCSI vypalovacky
maji rozumny a dodrzovany standard ovladani, takze pod Linuxem funguji
snad uplne vsechny (nenarazil jsem na zadnou co by nefungovala).

Leos Bitto