Realaudio

marek 'cervajs' cervenka cer20um na axpsu.fpf.slu.cz
Čtvrtek Červen 10 21:22:12 CEST 1999

> Nemyslite spise RealAudio Server?
www.real.com
czech.real.com
na odlehcene veci jsou i volnejsi licence
basic realserver
basic realproducer

pokud by jsi chtel streamovat to mp3, tak uz tu bezela rec o
ICECASTu(archiv)
nejaky dobry clovek o tom napsal clanek do linuxovych novin, myslim...

marek 'cervajs' cervenka
skola:cervajs na fpf.slu.cz -> procmail -> (gsm) --> 0
prace:cervajs na iqnet.cz		       superbook -|-