Address eddress na domainname.tld is unsafe for mailing to programs

Michal Safranek safranek na jhrnet.cz
Čtvrtek Červen 10 23:28:14 CEST 1999

Zdravim,
pri dnesnich hratkach se souborem .forward me zarazila tato vec:

(safranek/ns) ~$ /home/safranek/.forward: line 1: |/usr/bin/procmail...
Address eddress na domainname.tld is unsafe for mailing to programs
/home/safranek/.forward: line 1: |/usr/bin/procmail... Address eddress is
unsafe for mailing to programs
/home/safranek/dead.letter... Saved message in /home/safranek/dead.letter

... muzete mi prosim nekdo poradit, jak z te adresy udelat 'safe' ?

Diky,
              W.
PS: s/eddress na domainname.tld/nejaky na email.cz/g (z pochopitelnych duvodu
preeditovany)
--
Name : Michal Safranek <safranek(at)jhrnet.cz>
Descr: admin of *.jhrnet.cz, high school student, linuxfan, human being