Sprava fronty sendmailu

David Trcka trcka na poda.cz
Pátek Červen 11 07:47:42 CEST 1999

On Wed, 9 Jun 1999, David Kuzela wrote:

> Ja pouzivam rm(1) :-), ale u vetsich front to asi nebude to prave orechove.

Jednou jsem to potreboval, jeden hodny clovek (nekam jsem zalozil jeho
jmeno, takze pokud chce, at se k tomu prihlasi :) mi poradil relativne
jednoduchy zpusob: predpokladejme, ze chcete vyhodit z fronty x desitek nebo
stovek mailu smerujicich na adresu aaa na bbb.cz. Nastavte si sendmail na
prijem posty pro domenu bbb.cz a v aliasech (virtusertable) nastavte, ze
uzivatel aaa jde do /dev/null, pak staci 'sendmail -q' a vratit nastaveni
zpet. Jako jednoduche myslenkove cviceni si muzete zkusit vymyslet, jak to
udelat, aby se zbytek domeny bbb.cz dorucil tam, kam ma (krome toho, ze
muzete omezit zpracovani fronty pomoci 'sendmail -qRaaa na bbb.cz').

    David Trcka, network administrator
      PODA s.r.o., Internet Provider
Ostrava, 28. rijna 150, The Czech Republic
  Tel.: +420 69 6612600, +420 69 6612160