tripwire 1.2-1 rpm

David Trcka trcka na poda.cz
Pátek Červen 11 09:02:38 CEST 1999

On Fri, 11 Jun 1999, Radek Faron wrote:

> Nainstaloval jsem subj. z rpm. Generovani databaze probehlo automaticky
> behem instalace rpm, ale kazde nasledne spusteni tripwire skonci na
> Segmentation fault. Kde hledat pricinu?

Tezko rict, ja jsem to instaloval z tar.gz, delalo mi to taky, pomohlo
nekontrolovat vsecky soubory na jeden zatah, ale rozdelit to na nekolikrat
(treba po adresarich). Na segfault mi to spadlo i pri kontrole celeho /usr
najednou. A to pritom stroj, na kterem to bezelo, nebyl zadny 'drobecek'.

    David Trcka, network administrator
      PODA s.r.o., Internet Provider
Ostrava, 28. rijna 150, The Czech Republic
  Tel.: +420 69 6612600, +420 69 6612160