Jakou distribuci?

Matej Cepl Cepl na fpm.cz
Pátek Červen 11 12:44:10 CEST 1999

Dobrý den,

při instalaci nového harddisku jsem si vyhradil 1,2GB partition na
hrátky s Linuxem a vzhledem k tomu, že o prázdninách Markéta bude tři
týdny mimo Prahu a budu mít tedy čas si blbnout, dovolil bych se zeptat
jak začít:

*	Zejména jakou distribuci mám použít (nabídka od ProCA na RedHat
6.0 s češtinou za 80Kč je neobyčejně lákavá)? Chtěl bych něco co by
pokud možno co nejautomatičtěji nainstalovalo základní systém,
nezlikvidovalo mi zbytek harddisku, obsahovalo by to pokud možno co
nejpolopatističtější češtinu (míněno schopnost zacházet s češtinou, na
česká menu a helpy kašlu).
*	Pokud je odpovědí na předchozí otázku Debian (což očekávám z
freesoftu), kde ho sehnat? Např. byl by nějaký dobrodinec schopen mi
vypálit a prodat za velmi levný peníz CDčko s posledním Debianem
(rozhodně nemám 1800Kč na něco o čem si nejsem jist, že využiju -- když
navíc za cca 100Kč mohu mít něco alespoň vzdáleně podobného)?
*	Z důvodů finančních i jiných (moje připojení na INet je dial-up
14.4kBp) je v podstatě jediným možným způsobem instalace CDčko.
*	Odpovědi preferuji na osobní mail nebo do freesoftu -- nemám čas
se prodírat pro mě příliš obsáhlým linux na linux.cz (a nevím, jak bude
fungovat tracking system DejaNews). Jinak samozřejmě, moje otázka není
"co je nejlepší distribuce" ani jiný flame war, jde mi jenom o radu.
Sorry, pokud je takovýchto otázek už trochu moc, ale nenašel jsem žádnou
přesvědčivou odpověď, která by mě uspokojila.

			Hezký den

					Matěj Cepl