php3 modul & apache

stefan.samecek na email.cz stefan.samecek na email.cz
Pátek Červen 11 13:32:04 CEST 1999

	Zdravim vsechny pritomne

  Je to hloupe tato otazka zde byla diskutovana mnohokrat ,ale nemam
jineho vychodiska. Nainstaloval jsem RH6.0 + apache + php3 modul vse z
rpm balicku. V httpd.conf jsem odkomentoval "LoadModule php3_module" a
v srm.conf "AddType application/x-httpd-php3 php3". Nasledne
"/etc/rc.d/init.d/httpd restart" . Po pristupu na stranku s priponou
php3 je mi nabidnuto ulozeni mime typu application/x-httpd-php3 . V
cem je chyba ?? zkousel jsem i update verzi php3 modulu. Jsem zoufaly
zkousel jsem to trech ruznych PC takze chyba je nekde jinde prosim o
pomoc :O))

						Samecek

--- CREATED BY ATC O..R..G..A..N..I..Z..E..R
--- http://email.cz <--- Get Your Free Email