conferencing

David Stastny stastnd na cs.felk.cvut.cz
Pátek Červen 11 22:34:58 CEST 1999

Preji hezky den vsem,

Pavel Rychnovsky wrote:
> Zkusil bych Q-SeeMe (http://www.pangea.org/~mavilar/qseeme/index.html)
> a neco taky chysta White Pine Software se svym CU-SeeMe resp.
> MeetingPoint (viz http://www.wpine.com)

Q-SeeMe je obdoba CU-SeeMe, coz je neco jako Netmeeting. Zkousel jsem ho
a funguje. Jen je potreba mit funkcni zvukovku (/dev/audio /dev/dsp).

Nezkousel jsem vsechny servery, ale urcite pet jich funguje.

Dalsi vec, o kterou se s vami chci podelit, je pripojovani LAN k
internetu.
Sam jsem si doma postavil malou sit se 6 pocitaci. Mam tu dva modemy.
Drive jsem to resil pomoci WinProxy, pozdeji 602Internet Server Lite.
Oba produkty jsou ale proxy servery a pouze v prostredi Windows.
WinProxy ale umoznoval pristup na Net pouze dvema uzivatelum najednou,
602ISL uz jich umel vice. Ale problem byl se stahovanim posty z ruznych
serveru, ICQ a Netmeeting, a dalsimi a dalsimi...

Ted, po pul roce pouzivani Linuxu, jsem si troufl nakonfigurovat
firewall.
Nevim, jak je bezpecny, na to se jeste musim poradne podivat, ale zatim
jsem velmi spokojen, protoze mi funguje veskere potrebne sluzby vcetne
ICQ (bez socksu) a Netmeeting. Postu lze tedka stahovat odkudkoli.
Proste parada.

Myslim, ze uz jsem dostal na uroven mirne pokrocileho Linuxaka :-)

takze ahoj a Linuxu trikrat hura
David