php3 modul & apache

Mira Tempir xtempir na fi.muni.cz
Pátek Červen 11 23:05:31 CEST 1999

>         Zdravim vsechny pritomne

ja taky

>   Je to hloupe tato otazka zde byla diskutovana mnohokrat ,ale nemam
> jineho vychodiska.

jsem presvedceny, ze postup presne podle INSTALL atp. musi zarucene vest cili,
nezlobte se na me za to :)

> Nainstaloval jsem RH6.0 + apache + php3 modul vse z
> rpm balicku. V httpd.conf jsem odkomentoval "LoadModule php3_module" a
> v srm.conf "AddType application/x-httpd-php3 php3". Nasledne
> "/etc/rc.d/init.d/httpd restart" . Po pristupu na stranku s priponou
> php3 je mi nabidnuto ulozeni mime typu application/x-httpd-php3 . V
> cem je chyba ?? zkousel jsem i update verzi php3 modulu. Jsem zoufaly
> zkousel jsem to trech ruznych PC takze chyba je nekde jinde prosim o
> pomoc :O))

Kdyby apache vedel, co ma delat se soubory *.php3 (ma je parsovat :), tak by se
vam vratil typ text/html --> proste tam ten modul nemate - v opacnem pripade je
neco mezi nebem a zemi, coz se nestava tak casto.

Zkuste se tedy prosim jeste jednou presvedcit, ze je module phpcka nejen v
httpd.conf, ale skutecne se i nahral do pameti pri startu apache
Pokud mate mod_info, muzete to zjistit na /server-info ... predpokladam, ze by
se to melo dat diagnostikovat i jinde.
Ja bych to tipoval na nejake faux pas typu "editujete jine konfiguraky" etc.

tak pravil, zdravi a dekuje

|======= Mira Tempír  <xtempir at informatics.muni.cz> =======|
|http://www.fi.muni.cz/~xtempir finger: mira na mit.ascs.muni.cz |
|====== PGP fp. F299 E558 CDD9 8F0F EC5A 9973 8730 6F3F ======|