tv karta 3Demon BT878 - zvuk

Mira Tempir xtempir na fi.muni.cz
Pátek Červen 11 23:52:34 CEST 1999

Ahoj,
dostala se me do rukou skoro-noname tv karta zalozena na BT878 ... a nedokazal
jsem ji pod Linuxem rozjet (zkousel jsem ji i pod nejmenovanym "OSem" verze 98
:) a tam jsem nepresel ani pres instalaci driveru :)))

Zkompiloval jsem bttv, uspesne jsem nahral moduly do jadra, zkompiloval jsem
kwintv, uspesne spustil, dokazal jsem ladit frekvence, sice se mi nepodarilo
naladit poradny obraz vinou spatneho signalu, ale i tak me zarazilo, ze ta karta
nevyluzuje zadny zvuk (ani zadne sumeni/praskot pri ladeni).

Karta je pripojena se zvukovkou externim kabelem, zkousel jsem zapojit
reproduktory primo do vystupu na tv karte, ale ani to nepomohlo.

Na jinem stroji se me podarilo kartu rozjet pod windozemi, ale zvuk tam nesel
taky, takze usuzuji spis, ze je karta hardwarove vadna.

Chtel bych se zeptat: Mate s timto nejake zkusenosti ? Neudelal jsem proste
nekde chybu a ted kartu neopravnene reklamuji ?
Ma pro me nejaky smysl tento text od autora bttv driveru ? Moc tomu nerozumim :(
-------
The newer cards with Bt878/879 are supported but lacking
such a card I cannot support new features like sound via
 DMA, etc. But I will try to make all the old ones work.
-------

dekuji, s pozdravem

|======= Mira Tempír  <xtempir at informatics.muni.cz> =======|
|http://www.fi.muni.cz/~xtempir finger: mira na mit.ascs.muni.cz |