php3 modul & apache

Robert Vojta penguin na mendelu.cz
Sobota Červen 12 16:19:41 CEST 1999

> Tak to uz jsem take zkousel a nebylo to uspesne po spusteni httpd
> chybova hlaska nebot mod_php3.c se na disku nevyskytuje :O((.
> Tak jsem zmaten ,znamena to snad ze mam stahnout zdrojaky a
> compilovat
> tak proc je to dostupne jako rpm ??

  brr, vsak je sem psal o maila driv ze ho taky na disku nemam a
funguje to. nainstaloval jste ten PHP modul to stejneho adresare jak
RedHat? IMHO, instaloval jste vubec modul nebo jenom PHP interpreter
nebo jak se tomu rika?

        . . o O
      |               Robert Vojta    penguin-at-mendelu.cz
   _|_|
 -(o_o)-  This is an Uzi.  This is an Uzi on full auto.  Any questions?