Gimp-1.1.6 v RPM

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Pondělí Červen 14 08:52:34 CEST 1999

          Dobry den

   Pokud ma nekdo s RedHatem zajem vyskouset gimp-1.1.6, tak jsem na
ftp://ftp.vslib.cz/pub/unix/linux/gimp/ dal RPM verzi. Myslim, ze jsou
potreba vsechny soubory *.i386.rpm - nevim, jestli treba pro nejake
filtry apod. neni potreba jeste neco, protoze jsem sice zkousel trochu
malovat a upravit nejaky obrazek, takze jsem narazil na to, ze chybelo
gtk-perl, ale jinak jsem jej intenzivne nezkousel. Podle Jakuba Steinera
(viz http://www.root.cz/clanek.phtml?id=102) se 1.1.6 s 1.0.x vubec neda
srovnavat. Drobna chybka je, ze po startu je potreba kliknout v palete
nastroju do okenka zcela dole vlevo na vyber stetce a vybrat neco jineho
nez ptaka.

                                                        Zdravi
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229