System.map

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pondělí Červen 14 11:32:51 CEST 1999

prudek na espo.cz (Milos Prudek) writes:

> Po kompilaci noveho jadra 2.2.9 se mi pri spousteni mnoha programu objevuje
> "Warning: /boot/System.map has an incorrect kernel version." V /boot/ mam
> soubor System.map, a je to symlink na System.map-2.2.5-22. Mam ten soubor
> proste prekopirovat do System.map-2.2.5 a predelat symlink?

spravne reseni je prekopirovat System map z /usr/src/linux do
/boot/System.map-2.2.9 a udelat symlink z /boot/System.map na nej.

System.map je tabulka, ktera ukazuje na kterych adresach lezi
jednotlive funkce, takze je pro kazde jadro s jinou konfiguraci
ruzne. Techto informaci vyuzivaji nektere programy, jako napr. ps, top
a ukazuji, ve ktere funkci zrovna proces trci.

Brno, Czech Republic