Problem s SCSI CD-ROM

Neděle Červen 13 21:41:20 CEST 1999

jakub safar <jcob na mirage.cvut.cz> writes:

> hmmm, tak to vypada na spatnou terminaci. Je pravdepodobne, ze disk
> ma podstatne vyssi prenosovou rychlost a pokud je na sbernici vyssi
> provoz, tak nastavaji problemy. Tentyz problem jsem resil na
> Adaptec2940UW, IBM scsi UW disk ( 68 pin ), interni cdrom Toshiba scsi
> (50 pin ) a na eternim konektoru redukce 68->50 pin a venku
> mechanika Jaz ( 50 pin ) a vypalovacka ( 50 pin ) se zaplou terminaci.

Hmm... nechci rypat, ale vzbuzuje to ve mne dojem, ze z radice vedou TRI
vetve. Coz je skutecne fyzikalne mozne, protoze tyhle Adaptecy maji dva
interni konektory (50 a 68) a jeden externi (68), ovsem vysledkem je SCSI
sbernice tvaru T, coz je jev, ktery je explicitne prilozenou dokumentaci
nedoporucen. :)

Nicmene je pravda, ze za urcitych fazi mesice to zdanlive funguje.

"NSA GCHQ KGB CIA nuclear conspiration war weapon spy agent... Hi Echelon!"