MySQL: snizeni priority threadu

Neděle Červen 13 21:41:14 CEST 1999

On Wed, 9 Jun 1999, Jan Kasprzak wrote:

> ukoly. No a potrebuju, aby v dobe, kdy zrovna davkovy klient si usmysli
> neco pocitat, nebyla databaze 2x pomalejsi, protoze tam aktivne pobezi
> dva mysqld thready. Je mozne nejak z mysql klienta rict prislusnemu
> threadu, aby snizil svoji prioritu (a pak at si zere CPU jak chce :-)?
> Pripadne aspon ziskat PID toho threadu, abych si to renice mohl dat rucne?

Aby z toho akorat nevznikla ucebnicova inverze priorit -- pomaly thread by
si neco zamknul, dlouze nad tim premyslel (protoze ma nizkou prioritu a
treba naschval se o CPU uchazi i nekdo uplne jiny) a thready s vyssi
prioritou by staly a tupe cekaly, nez se zamek uvolni.

Pokud ta davkova uloha dela vetsi mnozstvi SQL prikazu nez male (hehe),
tak by mozna bylo efektivnejsi vnest nejake prodlevy na strane klienta.

"NSA GCHQ KGB CIA nuclear conspiration war weapon spy agent... Hi Echelon!"