php3 modul & apache[ vyreseno ? ]

Samecek stefan.samecek na email.cz
Pondělí Červen 14 12:46:46 CEST 1999

	Vazeni diky vsem kdo se pokouseli mi pomoci

   Problem byl v ..... ??? Ja vlastne nevim pouze jsem doinstaloval
take mod_php*.rpm znovu povolil AddModule a LoadModule a ... jede to
??

  Spise bych chtel rici svuj nazor na doporuceni typu "je to v
dokumentaci" . Vzijte se do role nekoho kdo neumi moc anglicky o
kompilatoru si mysli ,ze je to sproste slovo a tak si vybere RedHat
protoze RPM :O)) nainstaluje napr. mod_php3 :O)) a nic. Chce se
podivat do dokumentace a tam se dozvi kde ziskat zdrojaky co kam
kopirovat jak kompilovat co kam nahrat ,ale nic o tom jak se to
instaluje z baliku RPM !!

			diky moc a priste ..    Stefan  :O)))