Cesky xterm a klavesy

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Červen 14 13:08:14 CEST 1999

Dne 13. 6. 1999 Kamil Toman napsal:

> Existuje nekde rozumne zkonfigurovany xterm nebo neco podobneho tak, aby
> umel cesky, a vubec tak nejak vsechny klavesy jako jsou na konzoli?
> Tim myslim napr. numerickou cast klavesnice, pgup/down, home, end, F-keys atd.
> Koukatelny mc, curses apod.
>
> Pouzivam debian 2.1 Slink (se standardnim slinkovym pocestenim).

Ja tedy nevim, ale vse uvedene u mne xterm splnuje a to jsem nic specialniho
nekonfiguroval (samozrejme mam korektne rozbehanou cestinu).
Druhou alternativou by mohl byt rxvt, pripadne Eterm (ten ovsem nesplnuje
podminku korektni cestiny, nebere psani hacku pres mrtvone).

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison