jak vytvorit <soubor-datum> nazev souboru :-(

Corp. yA (Zdenek Pizl) pizl na max.af.czu.cz
Pondělí Červen 14 13:12:56 CEST 1999

Ahoj vsichni,

 bud jsem uplne blbej nebo jeste bneco horsiho ! Za Boha zivyho
(at zije Nietzche ...) nemuzu vytvorit promennou,
 ve ktery by bylo neco jako xxx-dnesnidatum.txt.

neco jako FILENAME='xxx-'+date+'.txt' ...

Uz jsem z toho unavenej, prohledal jsem i archiv, protoze vim,
ze tam neco takovyho bylo, ale neuspel jsem, prece jenom nechat
si vypsat jen 200 mailu na velmi obecny dotaz nestaci :-(

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://max.af.czu.cz
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...