jak vytvorit <soubor-datum> nazev souboru :-(

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Pondělí Červen 14 13:17:51 CEST 1999

>  bud jsem uplne blbej nebo jeste bneco horsiho ! Za Boha zivyho
> (at zije Nietzche ...) nemuzu vytvorit promennou,
>  ve ktery by bylo neco jako xxx-dnesnidatum.txt.

No, nevim jestli je to to, na co se ptate, ale standardni vystup
chytite do stringu tak, ze to volani programu obalite zpetnymi
apostrofy (backticky).

 make vmlinux.exe			-- SGI Visual Workstation Howto
Any spam sent to my email will be rewarded by complaint to your ISP abuse
  team and abuse teams of servers that relayed that message. It works.