ar a gzip pod DOS, Wins

Jan Matejka Jan.Matejka na koncept.cz
Pondělí Červen 14 13:15:40 CEST 1999

Pro rozbalovani .TAR, .GZ resp .TAR.GZ je nejjednodussi pouzit shell Windows
Commander
(ver 3.53 - http://www.ghisler.com/), jedinou vec z Unixu, ktera by se mi
hodila, to neumi
- rozbalit bzip2.

Jinak neni problem si prelozit GZIP ze zdrojaku pro WIN32 a mozna i pro DOS.
TARu do DOSu a WIN32 se da ziskat taky dostatek - jejich jediny problem je,
zda/jak umeji pracovat se zarizenimi - jako se to deje v Unixu (FD, pasky
...)

Cau
Matej

news:3763971A.D3F058D9 na fi.muni.cz...