co je na tom spatne? (SAMBA)

Robert Vojta penguin na mendelu.cz
Pondělí Červen 14 15:51:40 CEST 1999

> Zdravim,
>   nejak mi to nechce tisknout po siti, tzn. klienti (Wir) nic
> nevytiskne, v logu je jenom to ze se pripojil, vytiskl a odpojil.
> Nikde
> jinde nic neni, uz nevim co s tim. Toto je muj smb.conf:

  Jeste sem zapomel dodat, ze vse se tvari OK. V logu samby je napsano
ze se pripojil pocitac blabla, tiskl a ukoncil spojeni. V logu linuxu
neni ani radka. Wirus se tvari jako ze je vsechno vytisknute a linux se
tvari jako kdyby nic nevytiskl (jediny zaznam je v sambe ze bylo
otevreno lp a uzavreno). Uz ani nevim kde hledat.

  Robert

        . . o O
      |               Robert Vojta    penguin-at-mendelu.cz
   _|_|
 -(o_o)-  This is an Uzi.  This is an Uzi on full auto.  Any questions?