conferencing

Martin Kavalec martin na kxkavm04.vse.cz
Pondělí Červen 14 15:52:29 CEST 1999

14 Jun 1999 14:07:33 +0200 cervajs <cervajs na iqnet.cz> napsal:

> ohledne toho Netmeetingu, udajne se da koupit software pro privatni
> Netmeeting.
> Existuje neco podobneho pro linux?(server linux, klienti
> multiplatformni)
> Neco co umi chat, telefonovani po IP(pokud mozno i za maskaradou), video
> konference(klidne i komercni software)

na ftp://ftp.zcu.cz/pub/network/mbone/mice/ je celá řada konfernečních
programů. Osobně jsem zkoušel speakfreely (v unsupported), šlo to i
linux<->win (je free).
Taky VAT vypadá docela použitelně. (myslím je free pro nekomerční
použití)

Zdravim.
martin