PCMCIA - problem

Přikryl Jiří prikryl na prerov.autocont.cz
Úterý Červen 15 08:48:55 CEST 1999

Trapim se s tim jiz 3 dny, HELP...
Mam notebook 486DX4/75 12 MB Ram na ktery mi z neznamych duvodu nelze po
siti nainstalovat RH 5.2. Zkousel jsem to snad petkrat, ale vzdy to  spadlo
v ruznem miste instalace. Takze jsem vzal ten disk z notebooku a pomoci
redukce nainstaloval na normalnim PC s CDeckem RH 5.2. Po vraceni disku zpet
se mi podarilo vse dokonfigurovat, jen  sitovka PCMCIA 3Com 3c589B mi porad
nechodi. Pomoci "cardctl" sitovku vidim, kdyz nahodim daemona "pcmcia" tak
se rozsviti kontrolka na karte, ale na hubu uz ne, a sitovka stale nechodi.
Kazda rada dobra..

P.S. Pokud by byl nekdo ochotny posilat konfiguraky " /etc/pcmcia" a
"/etc/sysconfig" tak na adresu prikryl na prerov.autocont.cz.

Přikryl Jiří