uplne OT: Zkousim Solaris

Jan Kurik kurik na amis.cz
Úterý Červen 15 09:20:30 CEST 1999

On Mon, 14 Jun 1999, Radek SKOKAN wrote:

>     1.    Po vlozeni CD paleneho pod Win mi ho to nejak samo
> namontovalo, ale divne. Napr. misto bla/index.html mam, myslim,
> bla/index~1.htm, takze mi zadne linky nechodi. Asi to nenamontovalo s
> podporou Joliet nebo jak to je (moc tomu nerozumim).
> Jak si tedy mohu namontovat vsechna tato CD? V Linuxu to bylo mount -t
> iso9660 ........ a nic vic a vsechno pekne chodilo. Take bych potreboval
> montovat ext2, vfat, ntfs.

  Ja to CD mam taky a podarilo se mi tak rozjet akorat vfat .

>     2.    Chci tam bash. Kdyz si ho stahnu jako .gz, bude chodit?
> Doufam, ze ma Solaris nejaky gunzip.
>     3.    Existuje nejaky mc pro S.? Potrebuju tam vsechno, co je na
> Linux - samba, OpenLDAP, qmail, x11amp, ppp, imapd, dhcpd, .... a to
> vsechno zadarmo. Jde to?
>     4.    Kde se da rychle vycist neco o S. (krome toho druheho
> dokument. CD)? Vubec nechapu ani ty adr. a soubory. Zadny /etc/HOSTNAME,
> ma to /dev a /devices - snad logicka a fyzicka zarizeni, .........

  Jsem si taky myslel, ze si to stahnu ve zdrojove podobe a zkompiluju,
ale nejak jsem na to CD nenasel kompilator C-cka. Kdesi jsem se potom
dozvedel, ze pry se da prikoupit. Takze pokud budete chtit neco
kompilovat, doporucuji v prvni rade stahnout zkompilovane gcc.

--
Jan Kurik <kurik na amis.cz>