gcc is not ANSI ?

Robert Vojta penguin na mendelu.cz
Úterý Červen 15 11:55:27 CEST 1999

> Nestacilo by jen downgrade EGC --> GCC (z RH5.2)?
> (ale stejne to nechapu :-(, me to same egcs jede krasne v ANSI C a
> nemam s
> nim problemy ... => chyba bude nekde jinde)

  No, nevim, ale mne to delalo to same. Chtel sem si zkompilovat apache
+ PHP + mod_perl + mod_ssl a neslo to, protoze to hazelo tu samou
hlasku (RH 6.0, dokonce aj 5.2 (Milane to mam na satanovi a tam to
delalo to same)). Byl jsem proto donucen zkompilovat apache s volbou
--enable-shared=max (DSO). Mod_perl, mod_php tedy musel byt jako modul
a potom to slo bez problemu. Snad jedine takhle, ale tim zase prijdem o
mod_czech atp., ale co se da delat.

  Robert

P.S. Ma nekdo jiny rozumejsi napad jak konvertovat znakove sady z
formularu jinak nez pomoci mod_czech nebo primo napsani prekodovavaci
rutiny v tech skriptech co se volaji z formulare?

        . . o O
      |               Robert Vojta    penguin-at-mendelu.cz
   _|_|
 -(o_o)-  This is an Uzi.  This is an Uzi on full auto.  Any questions?