Options k modulum

Artur Kudelka KUDELKA na gw.czso.cz
Úterý Červen 15 12:57:36 CEST 1999

Myslim, ze by to melo byt spis ve tvaru

options tulip options=3        (3 je pro 100MB half duplex)

Ad tulip viz  http://cesdis.gsfc.nasa.gov/linux/drivers/tulip.html

Zdravi
      Artur Kudelka

On 15 Jun 1999, David Rohleder wrote:

> Neco jako:
>
> options eth0 parametry
> options eth1 parametry

Diky, tohle uz zere (tedy nezakousne se na tom). Nicmene - nevite kde
zjistit zda si to skutecne vzal k srdci ?  Dal jsem tam volby -

alias eth0 tulip
alias eth1 tulip
options eth1 10baseT(forced)
alias eth2 tulip
options eth2 10baseT
alias eth3 3c59x

ale dmesg ukaze porad stejny vypis. Kde se da poznat ze uz neni v modu
autosense, ale ze bere tu options a zachova se podle ni ?