Boot image help RH 5.1

Martin Macok macok na kocour.ms.mff.cuni.cz
Úterý Červen 15 13:12:20 CEST 1999

On Wed, 16 Jun 1999, Okřina Miroslav wrote:

> naistaloval jsem RedHat 5.1 a pri instalaci jsem si nechal vytvorit
> bootovaci disketu.
> No a ted je ta disketa jedine misto, kde mam funkcni jadro, protoze na disku
> se neulozilo ... je snad pravda, ze kdyz si necham pri instalaci vygenerovat
> bootovaci disketu (kompletni lilo+image), tak se to na disk uz potom
> nezapise ?

Takto by se to v zadnem pripade chovat nemelo ...
Opravdu na tom disku jadro neni? (/boot/*)
rpm -qa|grep kernel

Jinak nabootujte to s tou disketou, prozkoumejte to a kdyztak to jadro
doinstalujte (rpm -ivh kernel...rpm) - podivejte potom jeste do
/etc/lilo.conf, popr. upravte + pokud to upravite, _musite_ spustit lilo!

divne veci

--
 |           Martin Mačok                            |