Dummy device

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Úterý Červen 15 14:28:26 CEST 1999

On Tue, 15 Jun 1999, Jakub Vosahlo wrote:

> Pokousim se rozchodit sitove programy na solo kompu bez sitove karty i bez
> modemu. Chytra kniha od CPressu stejne jako original NET-3-HOWTO hovori o
> moznosti svazat hosta pomoci ifconfigu s tzv. zarizenim dummy, jakymsi
> siditkem.
>
> Me se to bohuzel nepodarilo, vyvadel jsem, co jsem moh (a co mi dotycny
> dokument i jine poradily), a ifconfig mi na to kasle nezname zarizeni, ...
> Nedivim se mu, /dev/dummy neexistuje, a ja nevim co s tim.

Mate pravdu, ze /dev/dummy nexistuje. Stejne tak /dev/eth0, /dev/eth1
atd. To je koneckoncu urcite v nekterem z dokumentu, ktere zminujete
popsano ;-). Trochu mi unika proc tomu tak je,a le budiz.
	Aby Vam rozhrani dummy fungovalo musite mit podporu pro nej v
jadre (zakompilovanou nebo modul).

1) prelozit jadro/modul
2)nainstalovat/zavest modul
3) ifconfig dummy

vypise se toto:

dummy     Link encap:Ethernet  HWaddr 00:00:00:00:00:00
          unspec addr:[NONE SET]  Bcast:[NONE SET]  Mask:[NONE SET]
          BROADCAST NOARP  MTU:1500  Metric:1
          Collisions:0

Dal s tim muzete pracovat stejne jako se sitovkou ... tj. man ifconfig
(ifconfig dummy 192.168.0.100 netmask 255.255.255.0 up ...)

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/