Dve siet.karty typu NE2000

Miroslav Oravec mior na psg.sk
Úterý Červen 15 16:09:50 CEST 1999

Do servera som nainstaloval dve sietovice, obidve typu NE2000
kompatibilne. Do lilo.modules som riadne zadal:

alias eth0 ne
alias eth1 ne
options eth0 io=0x340 irq=11
options eth1 io=0x320 irq=10

a upravil prislusne ifcfg-eth0 a ifcfg-eth1.

Bohuzial pri boote vzdy aktivuje iba eth0, a nie aj eth1.

Myslel som si, ze je chybna karta, ale ked som vymenil parametre prvej
karty z druhou, teda eth0 som premenoval na eth1 a naopak, zase pri
reboote sa aktivolala len eth0.

Kde je problem? Ak som vymenil jednu kartu za 3c5x9 (iba zapozicanu!!!),
tak sa prihlasili obidve.
Viete niekto poradit?
Vdaka.
PROSIM, PISTE MI AJ NA MOJU ADRESU, NIE SOM V KONFERENCII.
--
					Miroslav Oravec
					  mior na psg.sk

"Ja osobne verím, že systém Windows, ako uživateľské rozhranie,
je mŕtvy. Predpokladám to asi tak behom troch, štyroch rokov".
(Greg Bogochwalski - riaditeľ SCO pre východnú Európu a strednú
Áziu, Cebit, Hannover, 1999)