Propojeni pocitacu

Jan Taus jtau8042 na artax.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Červen 15 18:00:26 CEST 1999

Dobry den,

      ziskal jsem pocitac (386SX) bez pevneho disku i bez disketove
jednotky Ma jen sitovou kartu a pri zapnuti se pokousi spojit se serverem,
ktery samozrejme nenajde.

      Chtel bych tento pocitac pripojit k memu pocitaci se
siotvou kartou, na kterem bezi Linux.

      Bohuzel nemam vubec zadnou predstavu jak.

      Prosim poradte mi nejaky soft. balik, HOWTO, dokumentaci tykajici se
teto problematiky. Muzete mi napsat i kapitolu s knihy "Linux-dokumentacni
projekt" ktere se tykat tohoto problemu (jestli tam vubec nejaka je)

                                        Diky Honza