Modem instalation help

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Středa Červen 16 00:10:49 CEST 1999

> Zdravim vazeni..
> velmi by me potesilo, kdyby mi nekdo helpnul s instalaci modemu .....win98
> me nepredstavitelne zerou a chci je odstrelit, ale potrebuji tedy v Linuxu
> rozchodit inet (RH 5.1)
> Vubec nevim jak na to, ocekaval jsem, ze si jej system najde sam, ale
> nestalo se tak....a priznam se, zatim jsem v tom nijak moc nebadal, protoze
> mam mnoho prace.
> Muze mi nekdo alespon hrube poradit, jak ho pripojit a v xwindowsech
> rozchodit ?

Podivejte se na moji HomePage (signatura), neco z toho muzete pouzit a hlavne je
tam nekde odkaz na stranky Davida Sauera, ktery popisuje co je treba nastavit pro
IOL. Pouzivat Xove konfiguracni nadstavby je IMHO docela zbytecne.
Zato doporucuji zkusit wmppp, urcite ho ocenite, i pokud nepouzivate WindowMakera.

--
                                   David Kuzela