Dodatek: Informix ESQL/C nepreklada (ld)

Jan Kurik kurik na amis.cz
Středa Červen 16 12:37:35 CEST 1999

On Wed, 16 Jun 1999, Martin Zuber wrote:

> No jo. Ale ten ja nemam.

  Je to volne ke stazeni.

> Navic soude podle nazvu to ma neco do cineni s
> Informix/4GL. Ja mam jenom baliky "Connect", "SE", "ESQL/C" a doufam, ze mi to
> vystaci. Hlavne mi jde prave o to ESQL/C, protoze se potrebuju s tim naucit
> delat (a vcera samozrejme bylo pozde, jak jinak :-) ).

  Ano, je to prekladac na 4gl. Ale preklad probiha tak, ze 4gl kod
postupne preklapi az do c-cka :

4gl -> 4ec -> ec -> c

  a potom se na to postve normalni C prekladac.
  U prekladace esql probiha totez, akorat bez prvnich dvou fazi :

ec -> c

  a potom zase cc .

  Takze ten c4gl Vam zkompiluje i ESQL/C.

--