Co=?us-ascii?Q?_znamen=E1?= =?us-ascii?Q?_hl=E1ska?= rpm: Bad owner/group

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Středa Červen 16 13:32:12 CEST 1999

On Wed, 16 Jun 1999, Pavel Lisy wrote:

> To bohužel už dávno mám a stále to píše:
> Bad owner/group: /usr/src/redhat/SOURCES/mysql-3.22.23b.tar.gz

pravdepodobne ty soubory ulozene v tom mysql-3.22.23b.tar.gz maji
nastaveny jine UID/GID nez jsou k dispozici na Vasem systemu. U taru
na to je parametr kterym se mu da rict aby to rozbalil pod UID
pod kterym pracuje. Nepomohl by u rpm parametr

rpm --setugids [query-package-specifiers]