Cesky xterm a klavesy

Ondrej Sury shade na globe.cz
Středa Červen 16 16:23:55 CEST 1999

Kamil Toman <toman na lab.karlin.mff.cuni.cz> writes:

> Zkousel, nenauci se. Ale nedela to jenom na Debianu, na RedHatu 6.0
> je stejny problem.

    Me to fakt funguje...

> Prave ta padavost mi leze na nervy [a pochybuji, ze jde o hw].
> Prece jenom prelezat z woken do X, kdyz budou padat, je jen z cisteho
> deste primo pod okap.

     No me obcas pada kompilace jadra a jinych veci na Signal 11,
takze hw problemy jsou urcite.  Ale mate pravdu, ze je to
*peknej opruz*.  Ale nemate pravdu, ze je to z deste pod okap.
Xsa mi zahuci tak jednou za dva dny, zase je nahodim, vsechno ma
autosavy a je to v pohode, no ale kdyby to nepadalo vubec tak by
to bylo jeste lepsi.

Ondra.