Propojeni pocitacu

Miroslav Ondra ondra na faster.cz
Středa Červen 16 17:36:49 CEST 1999

Jan Taus wrote in message ...
:Dobry den,
:
:      ziskal jsem pocitac (386SX) bez pevneho disku i bez disketove
:jednotky Ma jen sitovou kartu a pri zapnuti se pokousi spojit se serverem,
:ktery samozrejme nenajde.
:
:
:      Chtel bych tento pocitac pripojit k memu pocitaci se
:siotvou kartou, na kterem bezi Linux.
:
:      Bohuzel nemam vubec zadnou predstavu jak.
:
:
:      Prosim poradte mi nejaky soft. balik, HOWTO, dokumentaci tykajici se
:teto problematiky. Muzete mi napsat i kapitolu s knihy "Linux-dokumentacni
:projekt" ktere se tykat tohoto problemu (jestli tam vubec nejaka je)
:
:                                        Diky Honza

Z dopisu neni zrejme, jaky typ Boot ROM je v sitove karte nainstalovan.
Nejcastejsi jsou Boot ROMky pro Novellovske servery. V tom pripade by se
musel na Linuxu
rozchodit emulator NW (Mars NWE) a vytvorit zde bootovaci image pro masinu.

Bokula