vypnuti reverse lookup u sshd

David Trcka trcka na poda.cz
Středa Červen 16 23:24:05 CEST 1999

Preji hezky den,

nevite nekdo, jak donutim sshd, aby mi dovolil se pripojit a pritom se
nesnazil udelat reverzni lookup na IP adresu, z ktere se pripojuju? Jde o
to, ze na ten stroj se pripojuju v okamziku, kdyz se neco pokazi, a on v tom
pripade nema spojeni na zadny DNS server a ja se pripojuju pokazde z jine IP
adresy. Kdyz vyhodim nameservery z /etc/resolv.conf, tak me nepusti hned
(cannot reverse map xxx.xxx.xxx.xxx), kdyz tam jsou, ale stejne se na ne
nedostane, tak totez, pridavat vsechno do /etc/hosts je smrt. Nemuzu nikde
najit, jestli existuje nejaka option, ktera mu to explicitne zakaze. Nechci
na tom stroji rozjizdet jeho vlastni DNS, ono by to konec koncu stejne bylo
na draka. Je opravdu jedina moznost upravit zdrojaky? (sshd 1.2.x, pouze RSA
autentifikace)

    David Trcka, network administrator
      PODA s.r.o., Internet Provider
Ostrava, 28. rijna 150, The Czech Republic
  Tel.: +420 69 6612600, +420 69 6612160