TEK window v TeraTermu

Martin Kavalec martin na kxkavm04.vse.cz
Středa Červen 16 23:54:49 CEST 1999

15 Jun 1999 20:22:05 +0200 David Trcka <trcka na poda.cz> napsal:
> Zdravim,
>
> tak jsem si ruzne brousil po nabidkach TeraTermu a objevil jsem v nabidce
> Control polozku Open TEK. Po jejim zvoleni se objevi jine okno, vypada to,
> jako by vsechno v nem bylo vektorove.
>
> 3 otazky:
> 1. k cemu presne toto slouzi?

K zobrazovani grafiky. (Je to emulace grafickeho terminalu).
Samozrejme to nejsou Xka.

> 2. jak se to da vyuzit v linuxu?

Napriklad gnuplot na to umi kreslit
napr.:
$ gnuplot
gnuplot> set term tek40xx
gunplot> plot [0:2*pi] sin(x)

(mozna plot je potreba napsat uz v tom TEKu; ted nevim, ale
fungovalo mi to) (sinus vas neprekvapi, ale da se tak vykreslovat
treba i vyvoj loadu, pokud si ho predtim nasnimate do souboru,
vice v gnuplotu prikazy help plot nebo help data)

(Pravda, beznejsi je pouzit treba mrtg)

> 3. vite o nejakem URL kde je to podrobne popsano?
To nevim, ale rekl bych ze s plotutils pujde relativne snadno
napsat nejaky programek, ktery do toho bude umet kreslit (a taky
do PostScriptu, EPS, do okna X11 a nekolika dalsich zarizeni a
asi i grafickych formatu). Ale nezkousel jsem to, protoze jsem to
nikdy nepotreboval.

Zdravi

martin