Verdikt o Redhat 6.0 CZ

Martin Macok macok na kocour.ms.mff.cuni.cz
Čtvrtek Červen 17 09:15:41 CEST 1999

On Thu, 17 Jun 1999, Michal Belicek wrote:

> V posledni dobe se vyrojilo mnoho ruznych vydani Redhatu 6.0CZ na
> CDcku. Opravdu tady neni nikdo schopen rict ktere z nich je ta prave,
> tj, kde nejsou chyby a je tam vsechno + neco navic (tim chci spis rict
> to ktere byste si koupili vy)? Ocekaval jsem ze tohle by tu nekdo mohl
> vedet...

To "prave" je to, ktere je shodne s image disku
ftp://ftp.muni.cz/pub/linux/local/redhat-6.0/redhat-6.0-cs-19990617.img
To znamena, ze drive vypalene se muze v par balicich lisit. Osobne si
myslim, ze je to skoro jedno, ja mam nainstalovanou anglickou verzi a
pocestil jsem si ji podle sveho vlastniho svedomi a HOWTO na WWW ...
neni v tom zadny orisek a neni to nijak tezke. (Cesky TeX jsem si musel
stanout z ftp.muni.cz).
Mozna asi chcete slyset, ktera firma vydava ty prave a ktera ne, pokud o
nejake koupi uvazujete, zeptejte se u dane firmy, kde vzali zdroj ...
nicmene to bude asi vsechno zhruba stejne.

--
 |           Martin Mačok                            |