Instalace RH6 na 486

David Hajek david na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Červen 17 09:57:50 CEST 1999

>  No pri me instalici mu tech 8 stacilo bohate.
>

>                                      dabel

A byla to RH6 a instalace pres FTP? Ja kdyz jsem rozsiril pamet
na 16MB tak to slo uz paradne.

Best regards,

David Hajek
david na atrey.karlin.mff.cuni.cz                    GSM: +420 603 927227
- The best way to accelerate a Mac is at 9.8 m / sec^2