Michal Krause mike na navrcholu.cz
Čtvrtek Červen 17 16:11:24 CEST 1999

Dne 17. 6. 1999 Radek =?iso-8859-2?Q?Mal=E8ic?= napsal:

> Uz si nevim rady, jak jsem se zamotal do nastavovani
> ipfwadm. Da se pomoci neho vyresit nasledujici problem?
>
> Neco mi prijde na IP xxx.xxx.xxx.xxx port 35091 (tcp)
> po slipu a ja to potrebuju presunout na jinou IP stejny
> port na ethernetu.

Pokud vim, potrebujete k tomu extra programek, jehoz jmeno je ipportfw. S
jeho pomoci pak muzete upravovat tabulku presmerovani portu:

./ipporfw -A l.l.l.l/8080 -R r.r.r.r/80

Tim nastavite, ze kdyz se nekde pripoji na maskaradu na port 8080, dostane
se ve skutecnosti na stroj s ip adresou r.r.r.r, port 80 v lokalni siti.

Navic je pro toto potreba mit podporu v jadre a matne si vybavuji, ze bude
mozna potreba aplikovat nejaky patch, ale to uz nevim na sto procent.

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison