apache+mySql+php3

Tomas Kouba tomas na neo.cz
Čtvrtek Červen 17 19:26:44 CEST 1999

Nejpreve je nutne zkompilovat modul PHP a potom Apache. Pokud dodrzite
spravne postup pri kompilaci PHP, prikaz make install nakopiruje do Apache
svuj modul a potom nezapomente rici Apache pri kompilaci, aby modul PHP
pouzil.

Dobre popsane je to v README nebo INSTALL k PHP.

Tomas Kouba
mailto:tomas na neo.cz